Beaba bebek ürünleri

22 Nisan 2009 Çarşamba

Biberon maması ölçü kabı. Özellikle bebeklerine biberon maması veren anneler için çok pratik. Yanınızda, çantanızda, yolda, gezmede, arabada her yerde biberon maması hazır. İçine önceden ölçerek (120 -150 cc gibi) biberon mamanızı koyuyorsunuz. Yanınızda termos içinde kaynatılıp ısıtılmış su olması yeterli. Kapaklar dönerek açılıyor, dökülmüyor, akmıyor, kokmuyor. Biberona suyunu koyun, mamayı koyun, karıştırın, işlem tamam. Ben Ankara'da Cepa AVM içindeki Joker mağazaından aldım, 8.50 TL.

Yemek saklama kapları. Katı yiyeceklere geçtikten sonra yanınızda bebeğin yemeğini taşımak için ideal saklama kapları. İçine çorbasını, yoğurdunu, yemeğini koyun, kapağını sıkıca kapatın ve yola çıkın. 150 ve 300 ml. olarak çeşitleri var. Fiyatları da 9 ve 12 TL. Yine Cepa Joker mağazasından almıştım.
Baby Cook Yemek Robotu. Beaba ürünlerinden Baby Cook Express Mutfak arkadaşlarımdan çok duyduğum bir ürün.Ben kullanmadım ama satın almayı düşünüyorum. Sebze ve et yemekleri hazırlamak için kullanılabiliyor. Parçalıyor, buharda pişiriyor, püre yapıyor, buzlukta donmuş gıdaları çözüyor. Fiyatı 239 TL. Adres aynı, Cepa Joker Mağazası.

3 yorum:

a.y. dedi ki...

gezicini tavsiyesiyle aldım, çook beğendim teşekkürler gezicini:))

kuzunun annesi dedi ki...

Bende mama saklama kaplarından aldım beabanın. Çookk memnunum

mariposa dedi ki...

Merhaba, bu ürünün aynısını beko ve arçelik de çıkardı. Yani şekli şemali rengi vs herşeyi aynı ama üzerinde farklı markalar yazıyor ve fiyatı indirimdeydi 49 TLye (yoksa 39 muydu) aldım ben e-bebek mağazasından :)

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP