Maclaren Techno Classic Puset

23 Nisan 2009 Perşembe

Hamileyken en çok araştırdığım konu bebek arabasıydı. Hangisini almam gerektiği, hangi krtierlere dikkat etmem gerektiği konusunda en ufak bi fikrim bile yoktu. Araştıra araştıra şu özelliklerin önemli olduğu sonucuna ulaştım

- Bebeğin doğumundan itibaren kullanılabilmeli, yani 180 derece yatay hale gelebilmeli

- Hafif olmalı

- Kolayca arabanın bagajına katlanıp koyulabilmeli

- Pusetin parçaları çıkarılıp yıkanabilmeli

- Sürüşü kolay olmalı

- Fiyatı fahiş olmamalı :)

- Uzun süre kullanılabilmeli

Ve sonuçta şu puseti aldım. Sitede 450 Tl diyor ama ben geçen sene bu vakitler Toyiki'den 350 TL'ye almıştım. 9 aydır da resmen tepe tepe kullanıyorum. Katlaması çok pratik, az yer kaplıyor, metal aksamı titanyum olduğu için çok hafif(6,5 kg), 26 kg'ya kadar ağırlık taşıyabiliyor ve en önemlisi de tamamen yatıyor olması. İlk aylarda bu çok könemli çünkü bebekler pusete koyduğumuz anda -genelde- uyuyuveriyorlar.

Pusetin tentesi dışında tamamı çamaşır makşnesinde yıkanabiliyor. Tenteyi de deterjanlı bezle yıkayabilirsinz.



Tüm kumaş parçaları çıkıp geriye sadece metal aksamı kalınca işte şöyle bir manzarayla karşılaşıyorsunuz. (fotografı döndürmeyi başaramadım artık kafayı yana eğerek bakın :))

0 yorum:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP