Fissler Vivavit Minik Düdüklü Tencere

5 Mayıs 2009 Salı


Ek besinlere geçtikten sonra aldığım ama sonnnn derece memenun olduğum, hatta herkese tavsiye ettiğim bir ürün.
En önemli özeliği ise küçü olması. Piyasadaki en küçük düdüklü tencere.
2,5 lt
Çınar'ın bütün yemeklerini burada pişiriyorum. Mnik olduğu için hemen yıka, kaldır.
Şimdilerde kendi yemeklerimizi de bunda pişiriyorum. 3-4 kişilik yemek pişiyor.
6 lt'lik Tefal düdüklümü yaktıktan sonra tanıştığım tenceremle iyi ki tanışmışım.
Çok ama çok kullanışlı. Bebişlere koca düdüklüleri kullanmaya hiç gerek yok ayrıca Tefal'den daha güzel pişiriyor.
Küçük olduğundan biraz pahalı ama o kadar çok kullanıyorsunuz ki kendini amorti ediyor.
Piyasada 399'du ben aldığımda. ama ben hepsiburada.com dan 265 ytl'ye aldım.

2 yorum:

İlknur dedi ki...

Aynı ürünün 6lt var bende de. Çok çok memnunum. Her türlü yemeğimizi pişiriyordum. Şimdi de oğlum için kullanıyorum. Küçük boyunu almak ise çok daha mantıklı bebekler için.

Adsız dedi ki...

ben de kullanıyorum aynı markayı. pahalı ama değer. ne de olsa alman malı.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP