Buharli Temizleyici

12 Haziran 2009 Cuma




Kizim artik yerlerde emeklemeye baslayinca,yerde biriken toz ve kir beni bayagi rahatsiz etmeye baslamisti.Hergun de silseniz yine de yeteri kadar temizlenmedigini dusunuyorum.Bir kova kirli suyun icerisine batirip batirip cikardigimiz ve etrafa guzelce dagittigimiz mikroplarin evi nasil temiz tuttugunu anlamayamadim.

Ben asiri temizlik ve mikroplarin oldurulmesine karsiyim.Cocuklarin bagisiklik sistemini zayiflattigimizi dusunuyorum.Ancak kirli bir kova su ile etrafi temizlemek,genel anlamda zaten hosuma gitmiyordu.Bu nedenle,televizyonda bu buharli yer temizleyicisini gordum ve denemeye karar verdim.Tek ihtiyaciniz olan,su ve elektirik.Bir suru kimyasaldan da uzak duruyorsun.Sonucta onlar da zararli.Bu urun cok ucuz degil ancak yaptigi is ile kiyaslarsaniz deger diye dusunuyorum.

Turkiye`de degisik marka adi altinda satildigini duymustum.Ancak bu gibi aletleri alirken,bozulma olasiliklarinin daha cok yasanacagini unutmayin.Nitekim yeni bir teknoloji ve gelistirilmesine gerek var.Bu yuzden,herhangi bir terslikte nasil bir musteri hizmeti goreceginizi arastirin lutfen.Bu onemli.

Benim temizleyicim halilar da pek istedigim gibi etkili degil.Yani leke falan sokemiyor,kablosu kisa ve bir sure sonra bezini degistiriyorum.Yerlerim ahsap oldugundan,islaninca zarar gorebiliyorlar.Bir sure aleti kullaninca,altina yapisan bez islanmaya basliyor.Kurusunu kullanmak icin,bezi degistirmek zorunda kaliyorum.Bu nedenle,birden fazla bez almanizi tavsiye ederim.Zaten camasir makinasinda yikanabiliyor.

Simdilik bu kadar ancak sorulariniz olursa,seve seve yanitlarim.

3 yorum:

Berceste dedi ki...

Ozgur, bir de buharli supurgeler var, onlarla mop'un farki nedir ve hangisi daha kullanisli? Bazi arkadaslarim halilarin havlarini temizlemek icin buharli supurgelerden almisti.

yastuf dedi ki...

Bende farkli bir markanin bu tarz bir urununu kullaniyorum gercekten cocuklar icin harika!

AYK dedi ki...

bu yorumlara hiç cevap vermemişsin ama umarım bana verirsin. Bez ile ilgili sıkıntılardan bahsetmişsin. Anlaşılan pek kullanışlı değil. Şu anda hala aynı ürünü mü kullanıyorsun? Nereden temin etmiştin?

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP