Emziren Annelere-GNC Fenugreek

1 Haziran 2009 Pazartesi






















GNC'nin çemenotu hapı. Anne sütünü artırıyor.
Ben bayağıdır kullanıyorum. İçinde 100 tane var.
Her güne 1-2 tane içebiliyorsunuz.
Ben memnunum sütümü artırıyor.
Yalnız şöyle bir durum var Türkiye'deki GNC'lerde en son bulamamıştım.
Amerika'dan getirtiyorum.
Ama burada eczanelerde başka markaların Fenugreek hapları var.
"The Vitamin Shoppe"un da aynı üründen hapları var.
Pastırma yemiş gibi bir koku yapsa da anne sütünü artırmak için çok faydasını gördüm.



Posted by Picasa

4 yorum:

durununannesi dedi ki...

İlk zamanlar ne çok araştırmıştım anne sütünü ne artırır diye..Bana da eski doktorumuz Vita Malt ve Humana'nın Still-Tee çayını önermişti.Malt sulu pekmez tadında Still-Tee zaten çemen tadında...Onlarla şimdiye kadar idare ettim.Ama artık çok azaldı sütüm.Eğer çok geç değilse bulup deneyeceğim.Çünkü bir süre daha emzirmek istiyorum.

Tekir dedi ki...

Nautilus Alışveriş merkezindeki GNC' de haptan var. 48 TL karşılığında...ben de sütümü arttırmak için her gün bu hapı almaya başladım, henüz çok yeni aldığım için etkilerini pek farkında değilim. Sütü arttımak zor iş! Kolay gelsin herkese.

cimcime dedi ki...

Güzel blogunuza, maydanoz blog topluluğu arasında tanıtımı için bir sayfa ayırdım, selamlar.

Tekir dedi ki...

Uf pardon! Sabah fark ettim ki benim kullandığım çemen değil ısırgan otuymuş! Nettle Leaves... Bu da süte faydalı ama, karıştırmışım özür...

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP