Japlo Burun Aspiratörü

30 Haziran 2009 Salı

Hayatımızı kurtaran bir alet. Burnu tıkanıp uyuyamadığında, hasta olduğunda önce serum fizyolojik damlatıp ardından bununla çektiğimizde bebişler rahat rahat nefes alabiliyor.

Hamileyken aldığımız elle çekilenburun aspiratörlerinin hepsini attım bunu aldıktan sonra.
Hortumu ağzınıza alıp havayı çektiğinizde "burundan çıkanlar!!" alttaki hazneye doluyor.
Markası Japlo. Benzeri bir marka daha var ama onun adını hatırlayamadım. Aynı mantıkla işliyor.
Fiyatı: 16 TL
Botti'den almıştım ayrıca Real'de de gördüm. (Ankara'lılar için ufak bir bilgi)

4 yorum:

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

diğeri de otri bebe.
biz de ondan cok memnun kalmıştık. fiyatları da aşağı yukarı aynı

Damla dedi ki...

Ablamda da bir ilaç markasının benzeri bir ürünü vardı. Yalnız çok ihtiyaç olmadıkça pompayla temizlenmesini önermedi bizim doktorumuz, kendi kendine kıh yaparak temizlemeyi daha geç öğreniyormuş o zaman. Biraz kendisinin uğraşması daha iyiymiş.

Geçmiş olsun.

a.y. dedi ki...

hem otri bebe yi hem bunu kullandım. Bence jablo otri bebeye göre daha iyi ancak yedek ucu olmadığından temizleme işi özen istiyor. Benim doktorumda bunları tavsiye etmedi bebeğin burnuyla oynamak kulaklarında problem yaratabilirmiş burundan kulağa giden bir şey varmış bla bla bla:) Zaten kızım burnuyla oynanmasına her şekilde karşı ben gifrer damlatıp bekletiyorum:)

Sermin dedi ki...

ama bazen öyle zamanlar oluyor ki çocuk nefes alamıyor ve uyuyamıyor. öyle zamanlarda kurtarıcı oluyor işte

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP