Defans Sinek Kovan

16 Temmuz 2009 Perşembe

Sermin'in şu yazısında bahsettiği sinek kovucu spreyi, gerek netten gerek avm lerden gerekse eczanelerden çok aradım.. Meğerse 1,5 yıl önce üretimi durdurulmuş, geçen sene satılanlar da stokta kalanlarmış. Ürünün ikamesi var mı diye sorduğumda, bu sene Eczacıbaşının tamamen bitkisel bir ürününden bahsetti CEPA Bebeğim mağazasındaki satıcı. İsmi DEFANS. Sinek, kene, börtü böceklere karşı püskürtmeli vücut losyonu. Henüz denemedim ama şu anda kullanabileceğim başka bir sinek kovucu aramaktan kurtuldum, ki gerek Eczacıbaşı oluşu, gerekse tamamen bitki özlü oluşu içimi bir nebze rahatlatıyor..
Dip Not: CEPA Bebeğim Mağazasındaki fiyat: 7,95 TL

7 yorum:

Hülya dedi ki...

aynı ürünü bende aldım...cok kullanacak ortam olmadı ama bana güven verdi doğrusu...iyi günlerde kullanalım...sevgiler

Oz dedi ki...

Ben kullanıyorum kızımda. Çok memnunum. Sadece eline ve yüzüne sürmüyorum,elimiz sürekli ağzımızda çünkü.

Sermin dedi ki...

allah allah niye durduruldu ki. ama bunun roll onları falan satılıyor heryerde. görmüştüm.
bu da güzel bir ürüne benziyor. bebeğimde falan var.

cicibici bişeyler dedi ki...

Merhaba,bende ararken öğrenmiştim üretimin durdurulduğunu.Bu üründen alırım,madem ki bitkisel,zararıda olmaz,paylaşım için teşekkürler.

Ayça dedi ki...

Defans ı bu yaz elimizden düşürmedik. Ben çok memnun kaldım. Sadece ellerine ve yüzüne sürmedim. Sprey oluşu da büyük rahatlık.

Unknown dedi ki...

Bu yaz için ben de aldım bebeğim için defans bitki özlüden, gerçekten koruyor ve sağlıklı.

Unknown dedi ki...

Bende kullanıyorum bu üründen gayet başarili

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP