Tatile Hazırlık

21 Temmuz 2009 Salı

Tatile çıkmadan önce çocuklar için havuz ve güneşlikli can simidi almak istedim nette araştırdıktan sonra Toyikide epey çeşit olduğunu farkedip en iyisi gözümle görüp almak dedim ve uğradım fotoğrafta gördüğünüz havuzları ve simidi aldım Büyük havuz 17 tl küçük havuz 10 tl simit 8 tl netteki modellere göre fiyatlar gayet makul. Renkleri çok canlı onun için çoçuklarında ilgisini çekiyor tatil için alışveriş listesine eklemek isteyenlere tavsiye ederim....






ürün fotoları toyikiden alındı. diğerleri bizim mankenlerle çekildi:)

1 yorum:

Feride dedi ki...

kızınızın gölgelikli simitini ben de kızıma aldım. ama keşke akıllılık edip toyikiden alsaydım .zira kuşadasından 15 tl ye aldım. bir daha aklımda olsun, oradan alırız demeyeceğim:)

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP