Ahşap Oyuncaklar

1 Eylül 2009 Salı

Bu oyuncağı ne kadar çok aramıştım, en sonunda mahalle arasındaki bir oyuncakçıda buldum. Zaten 18 ay ve üzeri içinmiş, geç kalmamışım yani.
Telleri biraz sıkışık aslında, daha geniş olabilirmiş, iç tarafıyla oynamak oldukça zor. Ama Defne yine de sevdi yeni oyuncağını, düüüt düüüt diye ilerletiyor boncukları

Parça bütün kavramını gösteren, çok güzel bir oyuncak bence. Ama bunu algılayabilmesine biraz daha zaman var sanırım.Bunu ve alttaki oyuncağı çok sevdiğim Yelken Oyuncak sitesinden aldım. Piyasada bulamadığım birçok oyuncağı çok uygun fiyata satıyorlar, üstelik bir de 9 taksit yapıyorlar.
Oyuncakları zararsız boyayla boyuyorlarmış, aslında montessori materyallerini de çok rahat yapabilirler bence. Bu konuyla ilgili bir mail mi atsak acaba?

Takçakı aslında alalı oldukça uzun zaman oldu ama o dönemler Defne için henüz uygun değildi, şimdi çıkardım ortaya. Bütün gücüyle vurup çakmaya çalışıyor, ama sürekli oynamıyor genelde de eliyle sokup çıkarmak istiyor şimdilik.


1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba,geçenlerde oğluma internet sitesinden ahşap oyuncak olarak ne alabilirim diye araştırırken çok güzel bir site buldum.Aynı yukarıda görünen ürünlerden http://www.egeyelken.com da da var. Ben ordan alışverişimi yaptım çocuğum da çok memnun kaldı ben de. şimdi oyuncağını elinden düşürmüyor. Sizlerinden bu siteyi gezip görmenizi isterim.Çocuklarımızın eğitimi,kişisel gelişimi için bu oyuncaklar çok etkili ve gezdiğim internet sitesinden her yönden çocuklarımızı geliştirecek ahşap oyuncaklar mevcut. iyi günler diliyorum herkese...

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP