BEBEDOR VAKUMLU MAMA TABAĞI CHİCCO PORTATİF MAMA SANDALYESİ

6 Aralık 2010 Pazartesi

Kızım 10 aylıkken kendi kendine yemek istediği için Bebedorun vakumlu tabak ve kaşık setini almıştım.Tabak masaya yapıştığı için alıp fırlatamıyor. Ayrıca yemeği kaşığına almaya çalışırken de tabak kaymıyor, sabit duruyor.Bir de tabağın bir kenarında bombeli bir yükselti var bu kısım da bezelye gibi taneli besinleri kaçığa çok rahat bir şekilde almayı sağlıyor.Bir çok özellik bir arada olmasına rağmen muadillerine göre fiyatı çok uygundu.Bununla birlikte Mothercare'den edindiğimiz sevimli kollu önlüklerimizle biz bu işi hallettik.Kızım şimdi 18 aylık ve yemeğini tek başına kendisi yiyor.Bu zorlu dönemi yaşayan annelere tavsiyemiz olsun.
Bir yaşını doldurduktan sonra  chicconun portatif mama sandalyesine geçtik.Gerçekten kullanışlı bir ürün.Yüksekliği ayarlanabilen ,tepsisiyle masaya ihtiyaç olmadan da kullanılabilen ,temizlemesi çok kolay,hafif,az yer kaplayan çok kullanışlı bir ürün.Ayrıca mama sandalyesi ile birlikte kapaklı mama kabı var kesinlikle sızdırmıyor ve mama sandalyesinin arka kısmında ona ayrılmış bulümde taşınabiliyor.Her iki ürünü de iyi ki almışım dediğim için buraya da yazıyorum.
 

2 yorum:

hayat simdi guzel.. dedi ki...

merhaba,cok begendim bu tabagi,kullanisli duruyor.kizim da yeni yeni kendisi yiyor.nerden bulabilirim acaba?
sevgiler

sanberk dedi ki...

Oğlum 10 aylık civarında ben de bu tabağı almıştım gerçekten çok güzel ama biraz büyük geliyordu biizm için,belki benim oğlum az yediği için.Ben eczaneden almıştım o tabağı.
Sandalye ise çok güzel ben de mama sandaiye aldıktan sonra bu sandalyei görmüştüm ve diyeri aldığıma pişman olmuştum.Bence de çok kullanışlı

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP