Fotokitap yapın

29 Aralık 2010 Çarşamba

Bebişinize yılbaşı için ne alsam diye düşünüyorsanız size bir fikir: onun fotoğraflarından oluşan bir fotokitap yapabilirsiniz. Kuzucuk kendi fotoğraflarına bakmayı çok sevdiği için böyle birşey yapmaya karar verdim.

İçinde onun şimdiye kadar çekilmiş fotolarından, duyguları (ağladığı, güldüğü, kızdığı şaşırdığı), yapmayı sevdiği şeyleri yaparken, görmeyi sevdiği kişiler ve tabiki hayvanlar olacaktı.  İnternette araştırma yaptım. Bir sitede buldum, online düzenleme yapıp spariş veriyosunuz. Ve direkt baskı halinde kitabı yolluyorlar. Valla beklediğimden çok daha güzel birşey geldi. Hem Kuzuya kitap oldu, hemde bize hatıra...Sevdikleriniz içinde çok güzel bir yılbaşı hediyesi olabilir.


http://www.miraninsandali.blogspot.com/

3 yorum:

fatoş dedi ki...

Merhaba

Bloğunuza yorum bırakmayı denedim ama olmadı. Çok güzel bir hediye olmuş. Bende internette yabancı bir sitede görmüş ve Ankara'da Yalçınlarda yapıldığını öğrenmiştim. Bakmaya gittiğimde ellerinde örnek olmadığını söylediler. O zamandan beri de yaptıran birinden nasıl olduğunu öğrenmek istiyordum. Sayfa kalitesi cildi nasıl? Yıllarca dayanabilecek ölçüde mi acaba? Siz hangi kapağı ve boyutu seçtiniz yazabilir misiniz?

03 Ocak 2011 17:27

miranın sandalı dedi ki...

Kapağını sert kapak seçtim. Kuşe kağıda basıyorlar. Cilt ve baskı kalitesi umduğumdan çok daha iyi. Evladiyelik bir hatıra oldu bizim için. Kızımda çok keyifle bakıyor. Eğer yaptıracaksanız bu siteyi tavsiye ederim. Biz 19x27 dik boyutu tercih etmiştik.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP