Bebek müzikleri

28 Ocak 2011 Cuma

Müzik benim için vazgeçilmez bir tutku, hayatı tamamlayan bişey bence. Ben hayatımın hiç bir dönemini müziksiz düşünemiyorum. Kuzucuğunda hayatında hep müzik olsun diye hamileliğimin ilk gününden itibaren onu müziksiz bırakmadım. Aşağıdaki albümleri hamileliğimden beri dinletiyorum.

Lovely Sleepy Baby (Raimond Lap): Genelde birine misafirliğe gidince uyku müziği olarak dinliyoruz. Gerçekten uyku getiriyor. Hamileyken ofiste dinlediğimde hepimizin uykusu geliyordu:) Ben bile dinlerken çok rahatlıyorum. 
Baby classics(Raimond LAp): İçerisinde Bach tan Bethoovendan, brahms dan parçalar var. Bebekler için çok güzel düzenlenmiş bir albüm. Çok rahatlatıcı, dalga sesleri, bebek sesleri, kuş sesleri... Bence çok güzel.






www.miraninsandali.blogspot.com

1 yorum:

hülya dedi ki...

uzun bi aradan sonra bloguma döndüm sizide beklerim http://ratatoule.blogspot.com/

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP