ELC faklı sesler çıkaran piyano..

17 Kasım 2011 Perşembe




Ne zamandır bir piyano istiyordu gencer..netten araştırırken,mother care in sitesinde görünce çok beğendim ve hiç düşünmeden almak istedim..mağazaya gittiğimde ellerinde siyahı vardı ben de koyu renk almak istemediğim için iki haftacık bekledik ve kırmızısını aldık..çok güzel bir piyano,taburesi de çok cici,mikrofon da gayet iyi ses veriyor fakat mikrofon koymak için yaptıkları mikrofon yeri biraz daha sağlam olabilirmiş,çok çabuk çıkıyor,muntazam bir şey değil..genede farklı müzik aletlerinin sesini çıkardığı için çok keyifli,gencer çalıyor ben söylüyorum :-)siz de bir piyano arayışı içindeyseniz tavsiye ederim...
www.gencergenc.com

9 yorum:

yemek tarifi dedi ki...

çok hoş görünüyorr :))

Yasemin dedi ki...

Harika… Paylaşımlarınız için teşekkürler ve tebrikler.:)

Adsız dedi ki...

http://www.onlineisplatformu.com/harclik

ek gelirr kazan

www.ekiszamani.com dedi ki...

EK İŞ İMKANI


arkadaşlar EVDEN yapabileceğiniz bir ek iş fırsatından bahsetmek istiyorum ama sanrım burada anlatmaya kalksam baya bir uzun olur..

Ben Lorems Martketinte çalışıyorum ek iş arayan arkadaşlar www.ekiszamani.com adresinde Lorems marketing hakkında detaylı bilgi edinebilir. PERİHAN SAVAŞ yaptığı sunumda zaten işin tüm detaylarını anlatıyor.

http://www.ekiszamani.com

www.ekiszamani.com dedi ki...

EK İŞ İMKANI


arkadaşlar EVDEN yapabileceğiniz bir ek iş fırsatından bahsetmek istiyorum ama sanrım burada anlatmaya kalksam baya bir uzun olur..

Ben Lorems Martketinte çalışıyorum ek iş arayan arkadaşlar www.ekiszamani.com adresinde Lorems marketing hakkında detaylı bilgi edinebilir. PERİHAN SAVAŞ yaptığı sunumda zaten işin tüm detaylarını anlatıyor.

http://www.ekiszamani.com

www.ekiszamani.com dedi ki...

BAY VE BAYANLARA - EK İŞ İMKANI
Detaylı bilgiye http://www.ekiszamani.com adresinden ulaşabilirsiniz. Perihan Savaş anlatıyor!


Adresimizden Huncalife ve Lorems Firmaları hakkında geniş bilgi edinebilirsiniz.

HUNCALİFE’a Ücretsiz kayıt olabilir ve hemen çalışmaya başlayabilirsiniz.


Kampanya yapan LOREMS’te ise kaydınızı tamamlamak için yapmanız gereken sadece 5 TL olan Kargo+ Katalog ücretini yatırmanız


Bu iki %100 yerli firmasından biri ya da ikisi ile çalışmaya ne dersiniz?

Adsız dedi ki...

merhaba bu piyanoyu alabileceğim link ya da mağaza ismi verebilir misiniz? ankaradayım nerede bulabilirim?

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP