Giysi Etiketi

7 Ekim 2011 Cuma

Kreşlerde kıyafetlerin diğer çocukların kıyafetleriyle karıştığı muhtemelen yaygındır. Bunun için bu sene başlangıcında önlemimi alıp, kıyafet içine ütüyle yapıştırılabilen ya da dikilebilen etiketlerden araştırdım. Hem zamanım hem de enerjim olmadığı için de, yine internetten sipariş vermeye karar verdim ve birçok da site buldum kıyafet etiketleri satan. Benim aldığım yer şurasıydı. Ayrıca ismin yanına istenilen resim de eklenebiliyor. Arda kreşte Kelebekler Sınıfında olduğu için ben kelebek resmini uygun gördüm. :)


Ütülenebilirlerden sipariş vermiştim önce, fakat şahsen ütülenebilir olanları kullanışsız ve çok sert buldum. Özellikle t-shirtlere ütü ile uyguladığımda, malzemenin altında yer alan plastiğimsi malzeme eriyip soğuduktan sonra daha da sertleşiyor ve oğlumun sırtına, ensesine değdiğinde de acıtıyordu. Bu yüzden dikilebilir olanlar ile değiştirttim. Dikilebilir olanlar gayet yumuşak ve acıtmayan cinsten ve kreşe giderken giydiği tüm iç çamaşırlarına, t-shirtlerine, pantolonlarına, pijama takımlarına, eşofmanlarına…vb bu etiketleri diktim.  Hem mevcut etiketlere gazlı kalemle ya da tükenmez kalemle yazdığımda ve kıyafeti yıkadığımda kalem izinden kurtulmuş olduk, hem de yıkandıktan sonra çıkan yazıları tekrar tekrar yazmaktan. Hoş bir görüntü olması da cabası. Tavsiye ederim…

9 yorum:

gezicini dedi ki...

muhtesem olmus. becerikli anne.
sevgiler
gorki

kiraze :) dedi ki...

cok beyendim canim ya :)
bu fikri izninle yurutuyorum :))

Burcu dedi ki...

Görkem teşekkürler :)

Zübeyde ne demek izin :)

Bal Yanağın Hikayesi dedi ki...

çok mantıklı bir şeymiş.ilk okulda bile lazım bu etiketler...çok iyi düşünmüşsünüz.

zeymurancafe dedi ki...

çok guzel cok akıllıca bır fıkır kutlarım

Zuhal'in Müzesi dedi ki...

ilk defa gördüm ne güzel fikirmiş :))

Necla Şölen dedi ki...

hem kreşe giden çocuklarım için hem de kendi diktiğim ürünler için etiket yaptırtmayı düşünürken yazına rastlamak çok iyi oldu. Hemen tavsiye ettiğin siteye göz atıyorum canım sağol.

Burcu dedi ki...

İşinize yarayacağına sevindim :)

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP