Oğlumun yazlık arabası

30 Ağustos 2012 Perşembe


Oğlumun yazlık arabası

Oğlum Enes’e bu yaz başı yeni bir araba aldım. Yaz için kullanışlı, pratik ve kolay, hafif bir araba zaten
istiyordum. Yazı da oldukça hareketli geçireceğimiz, yurtdışına da gideceğimiz için kolaylık olsun
baston arabalardan alayım istedim. Bebek arabası kullanmayı, taşımayı açmayı kapamayı sevmediğim
için hep zor gelmiştir bana. Bu baston formlu arabalarsa tam bana göreymiş meğer…



Yakın zamanda Türkiye’de ilk mağazasını açan Zippy’nin önünden geçerken aa çok güzelmiş
bunlardan almam lazım dedim fiyatını görünce de almaya karar verdim. 109 tl’ye inanılmaz kaliteli ve
kullanışlı bu arabayı aldım. Enes yeni arabasına bayılıyor. Rengini de tabiî ki Enes’in rengi mavi seçtik.
Bütün yaz Enes de ben de çok memnun kaldık arabamızdan…



Elif Esen


6 yorum:

Ceylin'in Annesi dedi ki...

Arabayı yakından gördüğüm için ne demek istediğini daha iyi anlıyorum.
Çok iyi bir karar vermişsin böylesine hafif bir arabayı almakla. G
üle güle kullandı Enes, bundan sonra da güle güle kullansın..

Unknown dedi ki...

merhabalar
kizlarimin adi elif,
digerinin
esen
sevgiler

Elif Esen dedi ki...

:))) ne kadar hoş tesadüf

online mutfak dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
cay-makineleri.com

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP