Avent Süt Pompası

22 Nisan 2009 Çarşamba


Oğlum doğduktan bir süre sonra çalışmaya başlayacağımdan hamileyken almıştım süt pompasını. Bir arkadaşımın tavsiyesi ile Avent'i tercih ettim. Her bir parçası ayrı ayrı çıkıp yıkanabiliyor. Göğsü kavrayan uca yumuşak silinkondan bir aparat takıldığından rahatsızlık vermiyor. Direk biberona sağılabileceği gibi via kaplara sağılıp kapağı kapatılarak dolapta saklanabiliyor.



Ayrıca via kaplar da biberon olarak kullanılabiliyor.

Biberon emzikleri anne göğsü adapteli olduğundan delikler çok minik ve bebeğin ayına göre farklı delik miktarları içeriyor. (Ama yine de biberona alışan bebeğin anneyi emmeyi bırakabileceğini unutmayın, benim oğlum öyle yaptı)

Yalnız ben elektrikli almadığıma pişman olmuştum.

Sütümü toplam 4 ay sağabildim. Oğlum 7-8 aylık olana kadar 125 ml. lik biberonu ile idare edebildik. Via kapları yoğurt veya başka yiyeceklerini taşımak için hala kullanıyorum.

1 yorum:

Ozgur dedi ki...

Benim herhalde,en hayiflandigim urun bu oldu.Iki kere alindi bana.Alindi diyorum cunku ilkini kayinvaldem almisti ve ikincisini bir arkadasim ilki bozulunca,bilmeden ikinci defa aynisini almis.Hic memnun kalamadim ben,elektrikli olanlarini tercih ediyorum.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP