Medela süt pompası

22 Nisan 2009 Çarşamba

Ben oğlum 6 aylıkken işe başladım ,ne kadar ek besine başlamış olsakta benim işte olduğum saatlerde ,oğluma içmesi için anne sütü de gerekiyordu ,bende bu iş için medelanın hem elektirikle hemde pille çalışan süt pompasını aldım.
Pille de çalışması çok büyük bir avantaj oldu.Her an her dakika priz arama derdinden kurtardı beni.
Üstelik kullanımı çok kolay ve içinde yedek aparatı da var.Fiyatıda çok uygun.

Ben buradan aldım.Ama başka birçok mağazada ,internette de bir çok yerde satılıyor.

Ömer ve annesi

5 yorum:

Sermin dedi ki...

Çok sık kullanmasam da ben de beğenerek kullandım. piyasadaki en ortalama ama en çok satılan ürün

minik kuzucukkk yasmin suuu dedi ki...

kesinlikle benzerlerinin arasında en iyisi,hem acı duymuyordum hemde ayarlanabilen çekme gücü düğmesi olduğu için rahat kullandım,
düşünenlere bu ürünü bende öneriyorum kısa da olsa kullandım ve benden sonra çoğu arkadaşımda kullandı.

Limonlu Turta dedi ki...

Ben hem emzirdim hem de pompa yaptım uzuun bir süre. Tepe tepe kullandım. Herkese tavsiye ederim. Ayarlanabilir olmasının yanısıra ergonomik olması da benim için çok önemliydi. Piyasayı acayip araştırıp Sögütözü'ndeki bebeğim mağazası'dan çoook uygun bir fiyata almıştım.

Nihal Özel dedi ki...

Hergünnn kullanıyorum. Poyraz'ı sadece anne sütüyle besliyorum ve sütün fazlasını ilerisi için sağıyorum. Çok çok faydalı bir eser yapanların ellerinden öperim :)

Özge Barutçu dedi ki...

Emzirmek güzel ama mecbur kalınca bunu da kullanıyorum...

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP