Braun Kulaktan Ateşölçer

25 Mayıs 2009 Pazartesi

Son zamanlarda sıklıkla kullandığımız ateş ölçerimizin ne kadar pratik ve rahat kullanımlı, çocuğu rahatsız etmeden, çok hızlı bir şekilde ölçüm yapan bir alet olduğunu denemeyimle sabitledik.



Kulaktan 1-2 sn gibi bir sürede çok hızlı ve doğru bir şekilde ateş ölçüyor. Bir de içinden 20 tane kulaklık filtresi çıkıyor. Her kullanımda yeni filtreyi takılıyor.



Teknosa'dan 110 TL civarında almıştık.





Her anne babanın mutlaka sahip olması gereken bir alet.









5 yorum:

Burcu dedi ki...

Sermincim aynısını hamileyken almıştım ama bunlar genellikle 1 derece kadar az ya da fazla ölçüyorlar. kendimde defalarca denedim, gayet sağlıklı olduğumda bile 38,4 derece ölçtüğünü bilirim. Bana hiç ama hiç güven vermiyor. Bence sen de çok güvenme. Biz onu oyuncak olarak kullanıyoruz artık :)

Sermin dedi ki...

canım seninkinde bir problem olmalı. biz doktora da götürdük orda da test ettik, doktorunkiyle kıyaslayarak, çok doğru ölçüyor. ayrıca bizim doktorumuz da bunu tavsiye etmişti bize. sadece kulaktan ateş yarım derece fazla çıkarmış normalde. bunu bilerek ölçüyoruz.

Burcu dedi ki...

Alla allaa çok ilginç. pili falan mı bitmek üzere acaba?? bi evde tekrar bir değiştiriyim bakalım ama yine de ben chicconun minik ateş ölçerlerine çok güveniyorum. 1-2 dk sürüyor ölçmesi, dijitale göre biraz daha zahmetli ama beni hiç yanıltmadı.

Sermin dedi ki...

bi dene bakalım o kadar paraya yazık olmasın. biz de 3 tane ateş ölçer var. alından ölçen, koltuk altındna ölçen klasik olan bir de bu. 3 ü de aynı ölçüyor. memnunuz yani. öptüm

K.T dedi ki...

Bizede bir arkadaşımız hediye almıştı.çok memnunuz.herkese tavsiye ederim. Özellikle resimde görünen marka ve model.İnanılmaz hızlı sonuç alıyorsunuz.
Burcu bence seninkinde problem var.
ben Kuzey Tan sağlıklıyken değişik zamanlarda ölçtüm.oğlumun normal sıcaklığını çıkardım.Doğru çalışıyor.
Ölçerken kimi kullanıcılar hata yapıyor.İki kulağınında açık olması, bebeğin bu arada emmemesi,her zaman aynı kulaktan ölçülmesi önemli.
Oğlumun ateşi fazlaysa ateşi olmayan birinin ateşinide hemen ardından ölçüyorum.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP