mothercare yazlık battaniye

23 Mayıs 2009 Cumartesi



Sıcakların bastırdıgı su günlerde en cok kullandıgım ürünlerden biri bu oldu . Yüzde yüz pamuklu dokusu ve ajurlu görünümünden dolayı nefes alabilen, terletme yapmayan bu ürün puset ve bebe yatagı boyu olarak 2 farklı boyutta üretilmiş . Biz Ela için puset boyutunu tercih ettik ki hem sarkarak tekerleklere dolanmasın hemde ayrıca kullandıgımızdada bebegin üstünü örtecek büyüklükte olsun( 75x90 cm ). İndirimde aldıgımız için fiyatı 15 ytl civarında olup gayet uygundu . Büyük boyuda 30 ytl civarında idi .
Gönül rahatlıgıyla önerebilecegim bir ürün .

6 yorum:

Ozgur dedi ki...

Merhabalar,
Bana guzel bir fikir vermis oldunuz.Bende ne zamandir kizima bu sicaklarda uyuturken,ne kullansam diye dusunuyordum.

Tesekkurler
Ozgur
http://bysila.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

yeğenime yeni aldık..çok memnunuz.

Sibelbek dedi ki...

Bu ürünü hemen alacağım, fikir için binlerce teşekkür :) yaza uygun bir pike/battaniye geçen sene bulamamıştım, ya boyut ya fiyat yüzünden.
Ama bir sorunum var ki bu yaz aylarında bu bizim için büyük sorun olacak. Tibet battaniyesine çok düşkün :P

Dilerim Tibet en azından yaz için bu battaniyeyi de sever, yoksa halimiz harap :(

Sermin dedi ki...

ben de en kısa zamanda alacağım. teşekkürler

sevgi dedi ki...

cok guzelmis ama nerde satiliyor bu bantaniyeler

sule_bilge dedi ki...

ben de görmüştüm bunlardan hamileyken nette.yeni doğan boğulmalarından da koruyor delikli oldgu için.
ama nerden bulcaz mothercare i buralarda....

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP