Chicco Buhar Sterilizatörü

21 Haziran 2009 Pazar


Hamileyken yaptığım alışveriş sırasında almıştım chicco'nun sterilizatörünü.Fakat Duru kaynağından anne sütüyle beslendiği ve emzik almadığı için ilk 7 ay kullanamamıştım.Şimdi ise mutlaka hergün kullanıyorum.Sadece biberon ve emzik için değil,steril edilmeye uygun herşeyde rahatlıkla kullanabilirsiniz.Sterilizasyon işlemi yaklaşık 10 dakika sürüyor ve kapak kapalı iken 5 saat kadar steril kalıyor.Atıyorum tüm biberon ve emziklerini ihtiyaç duydukça alıp temiz temiz kullanıyorum.
Benim kullandığım geçen senenin modeli ve 4 biberon kapasiteli.Yeni modelleri 3 biberon kapasiteli ama piyasada eski modelleride satılıyor.Biz çok memnun kaldık,herkese de tavsiye ederim.

1 yorum:

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Aynısından var bendede.4+1 biberon sığıyor.Ama bebeğim büyüdüğü için kullanımı kestim 8-10 aydan sonra.Öyle evde duruyor.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP