Tomy Yıldızlı rüyalar

25 Haziran 2009 Perşembe


Tibet’e daha doğmadan almıştım bu ürünü. İlk zamanlar acemilikten unuttum :)
Daha sonraları da Tibet ilgilenmedi maalesef ama 1,5 yaşını geçtiğinden beri onsuz uyumuyor.
Hatta uyumak istemediği zamanlarda “ama lambayı açacağım, gel seyredelim” diyerek yatağa götürüyorum.

Tavanda ayıcıkları, aydedeyi, yıldızları seyrederek, yumuşak melodisini dinleyerek uyuyor.

Çok memnunum, herkese tavsiye ederim.

Fiyat ve daha fazla bilgi için buraya bir tık.



Tibet’in annesi

http://tibetdiyari.blogspot.com/

3 yorum:

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Canım bunuda babamız almıştı yeni doğduğunda.onun müzikleriyle uyuyordu.aradan zaman geçti kullanmadık.Şimdi kızım 2 yaşında tekrar pillerini taktık projektör görüntülerine baka baka uyuyor.Hatta tatilde yanımda bile götürdüm.Çok güzel.

benden, bizden... dedi ki...

bir anne adayı olarak benim de bu üründe gözüm vardı, güzel tavsiyelerinize uyarak alacağım bir tane :)

Nihal Özel dedi ki...

benimki tomy'siz uyumuyor. 1 aylıktan beri her gece tomysi yanında önceleri müziğini dinliyordu sadece şimdi şekilleri de keşfetti seyrederek uyuyor, bende tavsiye ederim.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP