Sunshine Kids Vücut Destek Minderi

5 Haziran 2009 Cuma


Ben bu urunu,kizimi ilk dogdugunda hastahaneden eve getirirken almaya karar verdim.Kucucuk yavrum,araba koltugunun icinde kaybolu vermisti.Ingiltere`de hastahaneden cikmadan once,sizin araba koltugunuz olup olmadigin kontrol ediyorlar.Ben tartismasiz,bebek ve cocuklar icin araba koltugundan yanayim.Buna benzer urunler ile de araba koltuklari bizler icin daha kullanisli hale geliyor.Kizim 10 kg. civarlarina gelene kadar kullandim.Ancak Turkiye`deki satis fiyatini cok pahali buldugumu soylemeliyim.

3 yorum:

Miyozu dedi ki...

ilginç bir şeymiş:) tahtini şimdiden hazırlıyo annesi minik kuzunun:) zuzudan sevgiler...

Feride dedi ki...

Ben ilk 5 ay travel sistem bebek arabamızın port bebesi ile taşıdım kızımı. Fakat ana kucagına gectiğimde onu boynu büyük uyurken görünce çok huzursuz oluyordum. Bu modelinden değil ama 3 lü olan comfy soft boyun ve bel destek minderini aldım. Yaklaşık 50 ytl idi. Ebay den de bakmıştım fiyatına, kargosu ile hemen hemen aynı fiyata geliyordu.. Bu sıcaklarda çok terletmesi dışında gayet güzel, memnun kaldık. Ben de tavsiye ederim..

Berceste dedi ki...

Biz Maxi Cosi Car Seat almistik biz de, onun kendisine ait parca olarak veriyorlar. Su anda bizim kucumen 5 aylik hala kullaniyor. Sizlerin kullandigi koltuk yeni dogunca alinan boy degil de bir sonraki mi diye merak ettim.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP