Dr. Beckmann Renk Koruyucu Mendiller

24 Şubat 2010 Çarşamba


Bildiğiniz gibi bebeklerin kıyafetleri çok sık yıkanıyor. Minik minik olduğu için bazen bir makineyi bile doldurmuyor. Dr. Beckmann renk koruyucu mendiller makinede renklerin birbirine karışmasını önlüyor. Malum bebek kıyafetleri renk renk. Böylece hem beyazları hem renklileri aynı makinede yıkayabiliyorum. Hem deterjandan hem zamandan hem elektrikten tasarruf etmiş oluyorum. Yalnız kot gibi çok renk veren giysilerde dikkatli olmak gerekiyor.

8 yorum:

nohut oda dedi ki...

beyazlar ve renkliler gerçekten hiç karışmıyormu?

raside dedi ki...

bahsettiğim gibi kot gibi çok renk veren kıyafetler dışında ben tüm çamaşırları aynı makineye atıyorum. bebek kıyafetleri genelde penye olduğu için renk vermiyor zaten. sadece emin olamadığım birşey atıyorsam 2 tane mendil atıyorum. boyayı zaten mendil çekiyor. boyayan birşey varsa mendil de renkli çıkıyor makineden. sanırım ilk kez yıkanacak ürünlerde tavsiye edilmiyor.

Unknown dedi ki...

Ben oğlumun kıyafetlerini karışık olarak atıyorum makinaya, bebek kıyafetleri renk vermiyor. Ama emin olamadığım durumlarda kullandım mendili, renkleri karıştırmıyor. Kendi kıyafetlerimizde de kullandım, renkleri mendil tamamen çekiyor.

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Bu mendilleri nereden satın aldığınızı öğrenebilir miyim? Şimdiden teşekkürler..

Betül

raside dedi ki...

betül merhaba migros real gibi büyük marketlerde bulabilirsin..

Adsız dedi ki...

Teşekkürle Raşide...
Betül

ozlem dedi ki...

Teşekkürler, bu ürünü nerak ediyordum, ben de deneyeceğim

Adsız dedi ki...

BEN YENI BIR YER BULDUM BUNLAR DR.BECKMANIN ANA TOPTANCI VE DAGITIM YAPAN SIRKET FIYATLARI TABIKI DISARIYA GORE COK UYGUN www.melambalaj.com 02323694500 SIZLERE TAVSIYE EDERIM

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP