Minik adamın kitapları...

24 Şubat 2010 Çarşamba

Deniz' e, Remzi kitapevinin çocuk kitapları serisinden ilk "Resimlerle 100 Hayvan" kitabını almıştım. Boyutları diğer çocuk kitaplarına göre biraz büyük, dışarı çıkarken çantaya atılacak cinsten değil ancak içindeki resimler çok kaliteli ve güzel. Bu tür kitaplarda çizgi karakterlerdense gerçek hayvan resimlerini daha çok tercih ediyorum. Çok keyifle ve severek bakıyoruz. Kitaptan kendi blogumuzda da bahsetmiştim daha önce.

100 hayvan kitabı sevilince serinin devamı olan "İlk 100 sözcük" kitabını da aldım. Yine diğer kitap gibi boyutları biraz büyük ve hayvan resimleri ortak kullanılmış ama bunların dışında bu kitapta çok sevildi.
Almayı düşünenlere her iki kitabıda tavsiye ederiz.
Nilo&Deniz
http://denizimbuyuyor.blogspot.com/

4 yorum:

Burcu dedi ki...

İLk 100 sözcük kitabını biz de çok kullandık, elimizden düşmedi hiç.

nilo dedi ki...

Burcu, güzel hazırlamışlar gerçekten;)

Feride dedi ki...

süper 2 kitap. biz de çok severek bakıyoruz sayfalara.. Sözcükler neredeyse tamam hayvanların da çoğunu biliyor bu kitap sayesinde. Gercekten yürekten tavsiye ederim ben de...

Seyhan dedi ki...

bu kitaplara bizde bayılıyoruz..

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP