Greenpan Seramik Tava

28 Haziran 2010 Pazartesi

Greenpan seramik tava yapışmazlık ve çizilmezlik özelliğine sahip olduğu ve cam ve seramik yapımında kullanılan doğal maddelerden yapıldığı için almayı tercih ettim.

Teflon tavalar kadar kolay çizilmez ve çevre dostu bir ürün.
Çınar için tava almayı düşünürken Esse mağazasında rastladım,aldım ve çok memnun kaldım.

Teflon gibi yıprandığında kansorejen madde üretme riski olmadığı için çocuklar için gönül rahatlığıyla kullanılabilir.

Bu ve bu linklerde bilgileri bulunmakta.

Çocukların yumurtaları sağlıklı tavalarda pişsin :)

4 yorum:

sule_bilge dedi ki...

harika birşeymiş.

Defne dedi ki...

Eşimle görür görmez hoşumuza gitti ve bebeğimizin sağlığı için hemen tava-tencere aldık. Kullanımından çok memnun olduğumu da ekleyeyim.

Mutluanne dedi ki...

süpermiş arayıp bulamadığım bir ürün

Unknown dedi ki...

Merhaba ben Esse den kalitesine güvenip greenpan tava aldım. Ancak dış yüzeyi soyulmaya başladı. Elde yıkamama ve çok dikkatli kullanmama rağmen kullanılan boyanın kalitesiz oluşundan kaynaklanan bu sorun için mağazaya gittim ve değişim istedim ancak mağaza yöneticisi bunun normal olduğunu kendi evinde de aynı üründen kullandığını ve onun tavalarında da soyulma olduğunu sonuçta boya olduğunu ve elbette çıkacağını söyledi. Ben şimdiye kadar Emsan marka teflon tava kullanıyorum aylarca kullanmama rağmen soyulmadı. Bunu belirttim ancak yapılacak bir şey olmadığını söyledi. Greenpan kullancaksan soyuk tava kullanacaksın buna göre alın. Tavsiye etmem. Bu arada birçok kişi aynı olaydan şikayetçi.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP