Ergo Baby

4 Temmuz 2010 Pazar


Ergo Baby, 4 aylıktan 4 yaşına kadar bebeği, önde, arkada ve yanda olmak üzere 3 değişik pozisyonda, özel bel takviyesi, dolgulu askılarıyla omurganıza yüklenmeden çocuğunuzu taşıyabildiğiniz ödüllü bir sistem. Diğer kanguru modellerinden farklı olarak Ergo Baby'nin en önemli özelliği kavrama şekli ve ergonomik pozisyonu ile çocuğun omurga sistemine yüklenmeden ve dolayısıyla kalıcı bozukluklara neden olmadan taşınabilen bir sistem olması. Diğer taşıma sistemleri çocuğun kuyruk sokumuna baskı yapıyor ve omurgasında bozulmalara neden olabiliyor. Ergo Baby'nin internet sitesinde bir çok doktorun tavsiye yazısı yer alıyor isterseniz araştırabilirsiniz. Ayrıca çocuğunuz 7 kilo olana kadar yeni doğan aparatıyla daha sonra aparatsız taşıyabiliyorsun. İkisi ayrı satılıyor.
Blogumda daha önce tavsiye etmiştim. E-Bebek'te 230+50(yeni doğan aparatı) TL. Bilginize...

http://birdamlacikyagmur.blogspot.com/

6 yorum:

YesiM dedi ki...

Kesinlikle harika bir secim, kizim 20 aylik eskisi kadar sik olmasa da hala kullaniyoruz.

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Berceste dedi ki...

Bel ameliyatima ragmen ara ara ben bile kullandim! Kesinlikle kullanisli bir urun, tavsiye ederim.
Ayrica ben ilk defa Isil(http://veggieway.blogspot.com/) sayesinde tanimistim bu urunu.Sling kullanimina dair onun yazilarindan yararlanabilirsiniz.

miranın sandalı dedi ki...

Çok güzel bir ürün, biz biraz geç tanıştık ama yinede değdi doğrusu. Bebeğin ağırlığı hiç hissedilmiyor. Özellikle sırt taşımasına bayılıyoruz.

www.miraninsandali.blogspot.com

Anne dedi ki...

Ergonomik kangurular bir kaç daha Türkiye'ye geldi!

www.hepsianneden.com

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

ergo baby gerçekten harika bir taşıyıcı. ben abd'den, amazon'dan hem klasik hem organik modellerini, hem de aksesuarlarını alıp sitemde satıyorum. http://www.tuniko.com/ERGO-BABY,LA_230-3.html


  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP