Pilsan Fantastik Akülü Araba

15 Mart 2012 Perşembe



Artık yazmaya utanıyorum neden kimse uzun zamandır bir şeyler yazmıyor :-( eminim herkes çok fazla şey alıyordur yavrulara..

Neyse sonunda oğluma çok istediğim akülü arabayı aldık..ebeveyn kontrolünde,uzaktan kumandalı bir araba..o kadar seviyor ki arabaları,almamak olmazdı..yavaş yavaş yazda geliyor,akşamları sahil kenarında çok keyifli vakit geçireceğini düşünüyorum....renk renk arabalar var,nedense bu modelin tek bu rengi vardı, halbuki kırmızı ya da sarı hiçde fena olmazdı..çocuğuna almak isteyen ailelere tavsiye ederim..

5 yorum:

Elif dedi ki...

hep almayı düşünüp vazgeçtiğim bir şey bu araba. Eve taşıması, indirip kaldırması zor geliyor ama el mahkum sonunda alacağız sanırım.
Güle güle kullanın

Seda dedi ki...

Teşekkür ederim Elif,ben de ne zamandır almak istiyordum oğluma,sonunda aldık :-)biz 2.katta oturuyoruz,Allahdan giriş katta depomuz var artık oraya koyarız,yoksa koca arabayı,indir çıkar çok zor olur :-) darısı size..

Adsız dedi ki...

ikinci elden almaya bakın 100 tl ile 200 tl arası bulunuyor

gülcan dedi ki...

aynı araba bizimde var ve çok memnunuz.oğlum 19 aylık şimdilik babasıyla uzaktan kumanda ile sürülüyor ve çok eğleniyorlar birlikte..kendi sürebildiğinde daha da çok eğlenecek eminim..şarjı denedik 2 saatten uzun sürüyor..

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
cay-makineleri.com

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP