Dis Kasiyici

9 Ağustos 2009 Pazar



Herseyi agzina sokup dislerini kasiyan kizima aldigim bu emzik seklindeki dis kasiyici gercekten cok ise yariyor. Kullanmadigim zamanlarda buzlukta bekletiyorum ve boylece soguk disetlerindeki agriyi azaltiyor. Kizim 4. ve 5. aylarinda dis agrisindan dolayi memeyi bile emmek istemiyordu, sonralari emzirmeden hemen once buzluktan cikardigim bu kasiyiciyla bebegimin disetlerine bir sure masaj yapip oyle emziriyordum ve gercekten bu sefer huysuzlanmadan emiyordu. Ayrica dis jelini de uzerine surup bebeginizin disetlerine o sekilde masaj yapabilirsiniz.

Ben mothercare'den aldim, markasi tommee tippee.

8 yorum:

TAZE NANE dedi ki...

Takipteyim çok beğendim bloğunuzu.
Sevgiler.

a.y. dedi ki...

Süper bi şeye benziyo, güzel paylaşım teşekkürler:)

a.y. dedi ki...

malesef hiç bir yerde yok:(

Adsız dedi ki...

arkadaşım senın bu bloglarında guzelmıs.tıbet gıbı oglusum olursa buralarıda okurum artık :)

erim onat dedi ki...

evet çok iyi bir fikir ama bende bulamadım

esref dedi ki...

türkiyede yok herlade internetten baktım bulan biri varsa paylaşşın lütfen

Adsız dedi ki...

türkiyede yok herlade internetten baktım bulan biri varsa paylaşşın lütfen

Adsız dedi ki...

türkiyede yok herlade internetten baktım bulan biri varsa paylaşşın lütfen

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP